Магазин Leobox.ua гарантує, що придбаний вами товар буде надійно працювати протягом терміну гарантії.
- Підставою для здійснення гарантійного обслуговування є наступні умови:
- наявність оригіналу гарантійного талону із розбірливою печаткою фірми, в якому вказаний заводський номер виробу і дата продажу.
Серійний номер може не вказуватись у випадку наявності на виробі гарантійної наклейки;
- Відповідальність за наявність та цілісність пломб, штрих-кодів, та інших маркувань несе споживач.
- Вироби не підлягають гарантійному ремонту або заміні в наступних випадках:
- закінчився термін гарантійного обслуговування;
- при порушенні правил встановлення та експлуатації виробу;
- при пошкодженні фірмових пломб та ярликів, встановлених виробником;
- при явних механічних, теплових чи електричних пошкодженнях виробу, наявність всередині сторонніх предметів, тріщин, відколів, глибоких подряпин, відсутність з'єднувальних елементів, частин та вузлів виробу, комах, рідин, залишків їжі і т.п.;
- при фізичних пошкодженнях електричного модуля виробу;
- при пошкодженні гарантійних пломб на виробі;
- при недотриманні оригінальної комплектації виробу;
- коли несправність виникла у результаті неправильного підключення до електромережі, або в результаті коливань струму.
- Гарантія не розповсюджується на:
- аксесуари, кабелі, ДУ, програмне забезпечення;
- Видатки пов'язані з доставкою товару у сервісний центр сплачуються покупцем.