Магазин Leobox.ua гарантує, що придбаний вами товар буде надійно працювати протягом терміну гарантії.

  1. Підставою для здійснення гарантійного обслуговування є наступні умови:

- наявність оригіналу гарантійного талону із розбірливою печаткою фірми, в якому вказаний заводський номер виробу і дата продажу.

Серійний номер може не вказуватись у випадку наявності на виробі гарантійної наклейки;

  1. Відповідальність за наявність та цілісність пломб, штрих-кодів, та інших маркувань несе споживач.
  2. Вироби не підлягають гарантійному ремонту або заміні в наступних випадках:

- закінчився термін гарантійного обслуговування;

- при порушенні правил встановлення та експлуатації виробу;

- при пошкодженні фірмових пломб та ярликів, встановлених виробником;

- при явних механічних, теплових чи електричних пошкодженнях виробу, наявність всередині сторонніх предметів, тріщин, відколів, глибоких подряпин, відсутність з'єднувальних елементів, частин та вузлів виробу, комах, рідин, залишків їжі і т.п.;

- при фізичних пошкодженнях електричного модуля виробу;

- при пошкодженні гарантійних пломб на виробі;

- при недотриманні оригінальної комплектації виробу;

- коли несправність виникла у результаті неправильного підключення до електромережі, або в результаті коливань струму.

  1. Гарантія не розповсюджується на:

- аксесуари, кабелі, ДУ, програмне забезпечення;

  1. Видатки пов'язані з доставкою товару у сервісний центр сплачуються покупцем.